ISSN 1335-8715

10-01-2010   Vladimír Ševec   Komentáre   verzia pre tlač

Zavedenie mýta – politický oportunizmus vs. záujmové skupiny

Od 1.1.2010 sa na Slovensku zaviedlo elektronické mýto pre vozidlá nad 3,5 tony za prejazd diaľnicou a cestou prvej triedy. Prípravu a prevádzku zabezpečuje firma, ktorá podľa jej vlastných vyjadrení pripravu na spustenie systému zvládla úspešne. Pozitívne ohlasy bolo počuť aj zo strany vlády, minister dopravy, pôšť a telekomunikácií Vážny sa vyjadroval, že systém je pripravený na kvalitatívne podobnej úrovni ako v iných štátoch EÚ. Aká bola realita po 1. januári?

Reakcia na príspevok

to su paradoxy, velebnosti
autor: bm2
pridané: 11-01-2010 14:15


Cena za km na SK je podstatne vyssia ako v CR ( vid blog p. Drahovskeho na sme ), mali dopravcovia zrejme naozaj bojuju za prezitie.

Castou odpovedou je ubezpecovanie, kolko nam myto prinesie penazi na opravu ciest. Skusme ratat - medializovany vyber myta je 1,17 mil. EUR za 7 dni, teda rocne uctyhodnych 61 mil. EUR. Kedze vsak vieme, ze stat zaplati za myto "transparentnemu vitazovi" SkyToll 850 mil. EUR tak mi vychadza, ze takto od Mikulasa roku pana 2023 mozme zacat opravovat cesty.
A to je este otazka, kolko dodatkov k zmluvnej cene ma sudruh Vazny este po suflikoch v stole.


 
Meno:
E-mail:
Web stránka:
Predmet:
Text správy:

Zadajte iniciály Pravého Spektra - PS:
(antispamová ochrana)
 
 

Upozornenie

Príspevky v diskusii k článku sú osobnými názormi jednotlivých čitateľov. Redakcia Pravého Spektra za ich obsah nenesie žiadnu zodpovednosť.

Diskusné príspevky, ktoré sú v rozpore so zákonom budú odstránené.

O problematických príspevkoch nám môžete dať vedieť e-mailom na adresu redakcie.

Copyright © 2001-2021 Pravé Spektrum, občianske združenie
Stránka používa redakčný a publikačný systém Metafox od Platon Group