ISSN 1335-8715

17-03-2009   Lukáš Krivošík   Slovenská otázka   verzia pre tlač

Volím Fera!

Je tu prvé kolo prezidentských volieb a nejeden pravicový volič váha, koho vlastne podporiť. Ivetu Radičovú alebo Františka Mikloška? Ja som si to rozdelil nasledovne: na prípadnú voľbu menšieho zla budem mať dosť času v druhom kole – ak mi Radičovej hypermotivovaní priaznivci túto kandidátku úplne neznechutia. V prvom kole však volím dobro: Volím Fera!

Pridať nový príspevok

Nápodobne
autor: sarkozy
pridané: 17-03-2009 10:22


Aj ja.
aj ja
autor: vlado
pridané: 17-03-2009 13:06


Vystizne.
Dobry kandidat-ziadny kandidat
autor: LIBERTARIAN
pridané: 17-03-2009 13:57


"nejeden pravicový volič váha, koho vlastne podporiť. Ivetu Radičovú alebo Františka Mikloška?"

- pravicovy volic volí mensie zlo, teda nevoli nikoho. Vsetci su to etatisti, ktorých hlavnou zabavou je brat ludom peniaze a slobodu.

A Miklosko si to presral tym poslednym navrhom : "Kolko deti mas, tolkokrat si voličom".

RE: Dobry kandidat-ziadny kandidat
autor: stano
pridané: 19-03-2009 23:31


Hej, a najvacsi vtip je v tom, ze ked nemas ani jedno dieta ako Miklosko, tak by si nemal mat ani volebne pravo(asi).

Len sa smejem nad takymi intelektualnymi nezmyslami. Ako keby toto bolo to co nas trapi v dobe, kde ti stat zoberie polovicu z toho co si zarobis a ti pravom patri...

Inac ja volit nejdem. Kampan je sucha. Kandidati su nemastni-neslani a bez nazoru (len porovnaj s Klausom). A nas buduci prezident/ka bude o nicom taktiez. Ja si volnu sobotu skazit nencham.

voliť Fera?
autor: Zorela
e-mail: zora.ficova@centrum.sk
pridané: 18-03-2009 9:24


No jasné ... Koho iného ?????????
ja radsej radicovu
autor: Alex
webstránka: http://kutka.blog.sme.sk
pridané: 18-03-2009 11:18


Vsetky tie vlastnosti na Mikloskovi uznavam a ocenujem, zial na moj vkus prilis krestansky, som asi viac liberalne ladeny..
Pozitivum sobotnajsich volieb ale vidim v tom, ze nech sa ktokolvek z tria (radicova, miklosko, martinakova) dostane do druheho kola, tak budem moct vyberat (i ked martinakovu by som nerad).

môj prezident...
autor: lednicky.j
pridané: 18-03-2009 13:22


Jasné, aj ja volím Fera... v prvom kole určite a pevne verím, že aj v druhom! Lukáš: ani Mikloško nie je dokonalý a stavať ho nad Klausa je v mojich očiach trocha trúfalosť, ale každý má svoje chyby:-)
Velmi pekny text
autor: Plepo
webstránka: http://www.novageneracia.sk
pridané: 18-03-2009 14:07


Jasne, ze Miklosko je najlepsi kandidat a treba ho volit. Rozhodnutie - Miklosko alebo Radicova - za mna urobili trapni, ako je tu pekne napisane - hypermotivovaní priaznivci Radicovej - a la Hvorecky. Takze FM na hrad! Doslovne!
môj pohľad
autor: maly miro
e-mail: najmensi@pobox.sk
pridané: 18-03-2009 15:23


možno by som aj FM volil, pretože je naozaj ikonou parlamentu a slovenskej politiky všeobecne...súhlasím s autorom, že FM je inteligentne vtipný, zásadový, nemá za sebou žiadne kauzy ani škandály atď...vcelku je to spolu z B. Bugárom jeden z najsympatickejších ľudí spomedzi slovenských politikov. čo ma však demotivovalo je:
- jeho až príliš osobný vzťah k Cirkvi, ktorý je zrejme následkom náboženského prežívania už počas socíku. Cirkev sa mýlila a mýli i dnes. chybu si sama neprizná a pritom žiada pokoru od veriaceho
- návrh ,,koľko detí máš , toľko krát si voličom" ma takmer nijako neoslovil. a hoci má zdanlivo argumentačne správneho ducha nie je v žiadnom prípade aplikovateľný na našu krajinu
- hoci nie som presvedčený liberál, mám niekedy tendenciu miestami sa považovať skôr za pravicového liberála ako za konzervatívca. to, že akceptujem interrupcie ako legálnu vraždu je rovnakým prehreškom ako keď konzervatívci hovoria svoje ,,áno" trestu smrti. nech už akokoľvek argumentujú jeho odstrašujúcim príkladom, ja argumentujem sociálnou prospešnosťou interrupcií - pretože nechcené dieťa by zrejme nevyrástlo v lekára , či učiteľa... beriem sú aj výnimky, ale kvôli výnimkám /justičný omyl/ nie sú zástancovia trestu smrti akceptovať jeho obludnosť. k tomu by sa mohol pán Mikloško tiež vyjadriť...
apropo, parafrázujúc pána Krivošíka:...ak sa mu však podarí prejsť do druhého kola a dovtedy mi neznechutí konzervatívne hodnoty nejaká p. Tutková, prípadne nejaký nový návrh z KDS, , budem voliť jeho. a dokonca budem presvedčený, že je to najlepšia voľba.

RE: môj pohľad
autor: Lukas Krivosik
pridané: 18-03-2009 15:45


Je pravda, ze cirkev sa vela raz mylila a chyby si priznava neochotne, ale vela krat je cirkev kritizovana nepravom. Inak odporucam tuto knizku:

http://www.aktuality.sk/spravy/komentare/komentar-ako-cirkev-budovala-civilizaci...

Ja som vieru v Boha nasiel v protestantskom spolocenstve, ale to mi nebrani uznat, ze Katolicka cirkev bola jednou z najdolezitejsich kulturo-tvornych institucii v dejinach Zapadnej civilizacie.

Kazdopadne, co sa tyka Mikloska, jeho pozicia je rozporuplna. Lebo liberalni ludia tvrdia, ze ma prilis blizko ku kleru. Ale mnohi krestania by povedali, ze Miklosko nie je dobry, lebo ludia okolo neho napr. kritizovali Korca a podobne.

Treba sa tiez zamysliet, ci tie vymenovane vyhody Mikloska, nie su tak trochu aj dosledkom jeho viery.

RE: môj pohľad
autor: maly miro
e-mail: najmensi@pobox.sk
pridané: 18-03-2009 19:51


isteže je súčasťou osobnosti FM aj jeho viera a tá vďaka tomu, že je úprimná a nezištná, má pozitívny vplyv na jeho verejné vystupovanie ako politika. je to o tom, kto ako vieru poníma... ale samozrejme, že Cirkev bola jedným z najvýznamnejších kultúrno-spoločenských faktorov v dejinách tzv. západnej civilizácie. o tom niet pochýb. len nie vždy pozitívnym treba dodať...ale v princípe nemám na Cirkev "spadeno" , len niekedy vnímam ich angažovanosť v politike ako kontraproduktívnu - bratanie sa so socialistami dnes a socializmom ako takým v minlosti. sami tým verejne razia politiku /v zmysle slova policy/ menšieho zla.
celkom obratne ste sa vyhli mojej tretej poznámke týkajúcej sa trestu smrti. buď teda moju úvahu považujete za správnu a nechcete to verejne potvrdiť, alebo vám ani nestála za reakciu...

ludia majte rozum
autor: Rogue Keeper
e-mail: br796164@bladezone.zzn.com
webstránka: http://www.socialistinternational.org
pridané: 18-03-2009 18:20


"Veľmi mu držím palce. Verím, že ľudia dostanú rozum a vyhráme," povedala manželka Františka Mikloška, Jana.
http://spravy.pravda.sk/ciel-je-druhe-kolo-hlasi-miklosko-d46-/sk_domace.asp?c=A090318_181120_sk_domace_p1...

Nic specialne proti Mikloskovi, ale ako vidim potencialna prva dama nam dala jasne najavo, ze ak nebudeme volit jej manzela, tak nemame rozum.

Komentár z Azetu
autor: TvojOponent
e-mail: TvojOponent@azet.sk
pridané: 18-03-2009 20:15


Mám otázku priamo na pána Krivošíka.
Všimol som si,že včera bol po niekoľkých minútach na Aktuality.sk ,čo je stránka v rámci Azet portálu,kde píšete zaujímavé komentáre,stiahnutý Váš komentár dotýkajúci sa Mikloška.Môžete mi prezradiť,prečo bol odstránený?
Ďakujem.

RE: Komentár z Azetu
autor: Milan
pridané: 19-03-2009 19:12


No to by aj mňa zaujímalo.
RE: Komentár z Azetu
autor: PC1
pridané: 21-03-2009 12:05


Predpokladam, ze islo o prachobycajnu bolsevicku cenzuru vydavatelom.
RE: Komentár z Azetu
autor: Rogue Keeper
e-mail: br796164@bladezone.zzn.com
webstránka: http://www.socialistinternational.org
pridané: 23-03-2009 13:11


Chyba lavky. Majitelia Azet zrejme tlacia Radicovu, kedze prostrednictvom rychlej posty rozosielaju jej propagandu ako nereportovatelny spam. Cize skor konflikt zaujmov?
no
autor: jakubjost
pridané: 18-03-2009 23:36


Fero prezident nebude, aj ked na jeho volbe mi je nieco sympaticke...ja volim Ivetu...lebo ju voli aj Dominika Cibulkova, a to uz konci sranda.
RE: no
autor: ooo
pridané: 19-03-2009 9:51


2jakubjost

No, to je zdôvodnenie ako absolventa osobitnej školy, nehnevaj sa!

RE: no
autor: tralos
pridané: 19-03-2009 10:21


Preco, Cibulkova je nahodou velmi osviezujuca a jej odporucanie aj u mna malo svoj vplyv.

romco

RE: no
autor: tralos
pridané: 19-03-2009 10:26


teda vlastne nemalo, nesom este rozhodnuty koho volit:) ale je osviezujuca.

romco

RE: no
autor: jakubjost
pridané: 20-03-2009 9:29


a) to bolo myslene ironicky
b) podla mna keby ta Cibulkova poslala kupit rozky, by si siel:)))

povedali :
autor: LIBERTARIAN
pridané: 19-03-2009 12:50


http://hn.hnonline.sk/?p=k00000_save&article%5Bid%5D=22036040&article%5Barea_id%5D...
------------------------------------------
ANKETA HN
Volili by ste Ivana Gašparoviča za prezidenta? Ak nie, koho iného by ste volili?

František Tondra, predseda Konferencie biskupov Slovenska
- Ja som ho aj volil, lebo je to človek rozvážny aj reprezentatívny. Samozrejme, očakávali by sme od neho aj viac, ale keďže je u nás prezidentská funkcia viac reprezentačná, spĺňa to.
--------------------------------------

Anton Srholec, katolícky kňaz
- Vôbec by som ho nevolil. Bude už 20 rokov od pádu komunizmu a už by komunisti, ktorí sa vtedy jasne angažovali ako komunisti, mali odísť do dôchodku. Môžu byť radi, že tam pôjdu so zdravou kožou. Na poste prezidenta by mohla byť žena, aby aj Slovenky mali svoju tvár v reprezentácii, mala by to byť osobnosť nezaťažená neblahou minulosťou, s ktorou je spojené prenasledovanie nevinných ľudí, súdenie a vraždy.
------------------------------------

druhé kolo
autor: JP
pridané: 19-03-2009 13:56


Keby som mal upustiť od výletu do hôr, ako odprúča Čarnogurský, a musel pod hrozbou zbrane voliť v druhom kole, možno by som tam hodil IG.

Dalo by sa tak konať z pravicových dôvodov?

1. Ficov úspech okrem iného spčíva näjma v predstieraní boja s nepriateľmi. Okrem univerzálne použitelných (kapitalizmus, nadnárodne korporácie, USA, židia ) má k dispozícii len minulú ultrapavicovú neoliberálnu vládu. O rok budú voľby a IR by sa stala nepriteľ číslo 1 ktorá bráni svetlým zajtrajškom.

2. IG by bol v druhom období, predpokladám že nemá ďalšie ambície v kariére, bude môcť byť nezávislý podobne ako Klaus ( v žiadnom prípade nechcem porovnávať ). Možno sa stane zázrak a bude chcieť aspoň raz zaujať odvážne stanovisko - má poslednú šancu. Keď prídu aj k nám na pretras teplé témy, ktovie, možno sa cukne a podobne ako Klaus povie NIE. Kdežto Radičová by týmto ohavnostiam nadšene tlieskala.

3. Počul som ešte jeden dôvod. Nech je IG aj druhý krát - ušetríme jeden doživotný prezidentský plat. (-:

4. A minule ho odobril ( skôr zdvorilostne ) aj Václav Klaus.

VolimFera!

RE: druhé kolo
autor: DC
pridané: 21-03-2009 10:51


"Dalo by sa tak konať z pravicových dôvodov?"
Volit bolsevika z "pravicovych dovodov" je nezdvovoditelne.

lavicovy extremista
autor: naivita a volby
pridané: 19-03-2009 16:00


deti moje,

zas jak stado ste uz dostavate volebny osial volby to je vymysel vela papierikov jeden vyberiem hodim a potom ked spocitaju hlasy tak viem ze aj jeden moj tam je...

sa zobudte prezident je institucia ktora si zasluzi jedinu vec - zrusit zmenit ustavu trochu, jake pravo ma jeden saso s fuzami rozpravat za celu krajinu a este sa povysovat nad obcanov ked ani nevie rozpravat bez citacky...

prezident je uplna zbytocnost metadonova kura pre narkomanov ktorym chyba kral, vodca, sultan, despota

nevolit znamena volit slobodu a nie vodcov a vladcov

RE: lavicovy extremista
autor: Rogue Keeper
e-mail: br796164@bladezone.zzn.com
webstránka: http://www.socialistinternational.org
pridané: 20-03-2009 13:58


Ach, je velmi osviezujuce vidiet tu lavicoveho libertariana.
RE: lavicovy extremista
autor: DC
pridané: 21-03-2009 10:52


Ordnung muss sein!
kikina
autor: magor
pridané: 19-03-2009 21:13


to, ze je fero slovenska kikina som tusil uz davno. ale krivos ho odhalil.
Volím Ivetu Radičovú
autor: Miso
webstránka: http://www.drotovan.blog.sme.sk
pridané: 20-03-2009 13:57


Volím menšie zlo a verím, že voliči Fera Mikloška sa rozhodnú podobne v druhom kole 4.4.2009.
http://drotovan.blog.sme.sk/c/175418/Slovensko-si-zasluzi-slusneho-prezidenta.htm...

RE: Volím Ivetu Radičovú
autor: Ondrej
webstránka: http://nepto.sk/
pridané: 20-03-2009 20:27


Dobry clanok Miso, asi starsi, lebo Simko uz nekandiduje.

Prosim vsetkych rozumnych volicov - zvolte nieco normalne. Pomohol by som vam, ale som za oceanom. Mozno stihnem druhe kolo (presne v ten den prichadzam). Drzim palce!

RE: Volím Ivetu Radičovú
autor: LIBERTARIAN
pridané: 23-03-2009 14:12


Mišo :
Mikloško jasne poučil svojich voličov :
Nevolte Radičovu!
A pretoze Gašpar ma citelnu prevahu, kazdy NEvolič vlastne bude implicitne voliť Gašpara.
Tento narod si zasluži jedine Gašpara.
Keby sa slovenski madari dohodli, a nesli by voliť, tak mame jasneho prezidenta Gašpara. Ineho si nezaslužime.

RE: Volím Ivetu Radičovú
autor: TvojOponent
e-mail: TvojOponent@azet.sk
pridané: 23-03-2009 18:40


Ivan Gašparovič získal cez 80 % v okrese Dunajská streda pri minulých vošbách prezidenta a teda Gašparka si zvolili sami zo strachu pred Mečiarom.Dnes tí istí proti nemu broja.Dôkaz,že Maďari sú stádom a ak by to bol pre nich výhodné,zvolia aj Hitlera.

A to ste kde počuli,že Mikloško komusi kohosi doporučil?Práve naopak.Zdržal sa názoru.

Hodnota Radičovej je podľa mňa rovnaká ako hodnota istého hokejistu v EP.Iba marioneta SDKÚ.Ľahko ovládateľná onuca SDKÚ , protipól inej onuce Gašparoviča ovládaného Smerom.

Čo si dáte na desiatu?Skazený vlašák alebo skazený parížak?Ja osobne si túto desiatu odpustím.

Radičovej background
autor: Ladislav Kováčik
e-mail: ladislavkovacik@centrum.sk
webstránka: http://kovacik.bigbloger.lidovky.cz
pridané: 21-03-2009 12:05


Som na pravicovom fóre, preto predpokladám, že tu málokto číta mesačník Extra plus. Ale možno práve voličov Ivety Radičovej by zaujímal príspevok jedného z čitateľov tohto periodika: "Kandidátka na prezidentku Iveta Radičová je už pomaly v každom médiu. Predvádza sa ako veľká demokratka, ľudská, sociálne cítiaca, spravodlivá a čestná žena. Vraj jej ležia na srdci problémy každého občana. Niečo o nej a jej rodine viem, preto mi je z tej pretvárky na vracanie. Za Radičovou sú veľké peniaze z Ameriky, ktoré získava ako jedna z hlavných predstaviteliek Sorosovej nadácie na Slovensku. To, čo robila ako ministerka sociálnych vecí a rodiny, akú antisociálnu politiku presadzovala, je hrozné. A teraz sa tvári ako spasiteľka. Osobne som poznal jej svokra Jána Radiča, bol od nás z Kalinova, už je nebohý. Bol to bezohľadný karierista, ktorý sa vedel zorientovať v každom režime. Najprv bol gardista, potom celé desaťročia zarytý komunista. Po roku 1968 bol členom previerkových komisí, ktoré krágľovali ľudí, čo nesúhlasili so sovietskou okupáciou. Kolaboroval s okupantmi, často bol hosťom generality okupačných vojsk na Oremovom Laze a občas si s nimi zašportoval. Svoje styky zneužíval aj pri presadzovaní syna a svojej nevesty na "teplých" miestach v Bratislave. Keby nebolo jeho komunistických "tlačeniek", údajne až na ÚV KSS, z jeho syna by sa nikdy nestal "humorista" v rozhlase a z jeho nevesty prominentná sociologička. Pani Radičová dnes zo seba robí disidentku a pritom s manželom z bývalého režimu ťažili, ako sa len dalo. Treba, aby to ľudia vedeli. Prepáčte, ale nenapíšem svoje meno, pretože sa obávam možných dôsledkov môjho listu."

A potom sa čudujme, že sa pani Radičová hneď po vyštudovaní vysokej školy v roku 1979 ako 23-ročná stala koordinátorkou výskumného tímu pre rodinnú politiku na Slovenskej akadémii vied!

RE: Radičovej background
autor: maly miro
e-mail: najmensi@pobox.sk
pridané: 21-03-2009 14:49


Vážený pán Kováčik. informácie , ktoré ste tu poskytli si preverím ako len budem môcť. verím, že Vaša snaha o odhaľovanie pravdy je úprimná. no neviem, či ,,Extra plus" je tou správnou cestou k jej nájdeniu... propagujú ho na na stránke www.prop.sk , ktorá zaváňa nacionalizmom, miernym antisemitizmom - jednoducho tzv. "hejslováctvom" , ktoré má s pravdou pramálo spoločné. okrem toho na tej istej stránke propagujú takmer hneď pod denníkom ,,Extra plus" aj voľne nepredajné ,,Právo národa" , ktoré vydáva Slovenské hnutie obrody /môžete si ho pozrieť na www.sho.sk/ a ktoré nemá ďaleko k Slovenskej pospolitosti-národnej strane. to, že sú na jednom serveri propagované obe periodiká zrejme nebude náhoda. nie je dôležité len to čo informácia obsahuje, ale odkiaľ prichádza. a ja kruhy blízke www.prop.sk, www.sho.sk, príp. ,,Slovenskej pospolitosti" , nepovažujem za niekoho, kto mi poskytne pravdu - ako popis objektívnej reality.
RE: Radičovej background
autor: Ladislav Kováčik
e-mail: ladislavkovacik@centrum.sk
webstránka: http://kovacik.bigbloger.lidovky.cz
pridané: 21-03-2009 14:53


Pán malý miro, keby som nebol členom SHO, tak Vašu reakciu ponechám bez odozvy, ale netuším ako ste dospeli k tomu, že SHO má blízko k Slovenskej pospolitosti - Národnej strane. Žiadne spoločné podujatia neorganizujeme, nijako spoločne nekoordinujeme svoj postup.
RE: Radičovej background
autor: Miso
webstránka: http://drotovan.blog.sme.sk
pridané: 22-03-2009 1:52


Všetky tie nacionalistické združenia sú podobná zberba, jedno ako sa voláte.
RE: Radičovej background
autor: maly miro
e-mail: najmensi@pobox.sk
pridané: 22-03-2009 22:13


pán Kováčik, nemusíte koordinovať akcie /i keď si myslím,že nedávne stretnutie všetkých nacionalistckých hnutí na Slovensku na deň 14.3. bol spoločne koordinovaný, ale dobre. nechcem Vás chytať za slovo/. ideovo je vaše "gro" v princípe viac ako podobné. čítam a v minulosti cca 5-6 rokov dozadu som tiež čítal ,,Právo národa". dodnes ho mám kdesi doma založené. som rád , že už nezmýšľam tak ako som zmýšľal v tom čase - dnes čítam PN na nete , aby som sa aspoň približne dozvedel, na čom vôbec "frčíte".
myslím, že Vašou otázkou ste iba potvrdili z akého myšlienkového tábora pochádzate - myslíte presne tak ako s Vami sympatizujúci ľudia. klobúk dole ste - poväčšinou šikovní. narábate s pojmami obratne. aby nebolo možné na vás nájsť niečo protizákonné. si myslíte, že za to, že ,,neorganizujete žiadne spoločné podujatia" nie je vidno, že máte spoločné modly - Dr. Tiso, I. Slovenská republika , až paranoidná podozrievavosť voči židom , USA , a niekedy priam zaslepený obdiv k slovanskej jednote, ktorá v podstate existovala len v hlavách idealistov...a zrejme nikdy existovať reálne nebude. pomerne často čítam vašu, i vám duchovne spriaznené stránky a vidím, ako ste si podobní... aj napriek tomu, že vy a vaši ideoví druhovia tvrdíte, že bojujete za niečo /pravdu , spravodlivosť.../ , myslím si, že bojujete hlavne proti niečomu. že čomu? to si musíte odpovedať práve vy /Vy/.
/pozn.: prosím, rozlišujte medzi ,,Vy" a ,,vy". vďaka.

RE: Radičovej background
autor: Ladislav Kováčik
e-mail: ladislavkovacik@centrum.sk
webstránka: http://kovacik.bigbloger.lidovky.cz
pridané: 23-03-2009 21:18


Keď máte teda prehľad o tom, čo píšeme a čo robíme, nebudem Vám tu robiť dlhé prednášky. Ale dve poznámky si dovolím a to, že vo svojom blogovom článku Čudný bratislavský 14. marec som jasne odsúdil bagatelizovanie osudu Židov v prvej Slovenskej republike, ktorého sa vo svojom prejave 14. marca 2009 dopustil bývalý vodca Slovenskej pospolitosti Marián Kotleba. Teda toľko by som povedal na margo toho, že sme si údajne s pospolitosťou minimálne myšlienkovo blízki. A ďalšia vec ma napadla pri Vašej poznámke o tom, že sme vraj hlavne proti niečomu. Budem teraz trochu vynášať z "kuchyne" Slovenského Hnutia Obrody, ale myslím si, že na prospech SHO, takže sa toho kľudne dopustím. Pamätám si, ako nám na jednej schôdzi náš predseda Robo Švec vštepoval presný opak toho, čo Vy o nás tvrdíte. Vravel vtedy, že je ľahké nadávať a povedať, že som proti Európskej únii, proti euru a podobne, ale pritom nepriniesť vlastnú víziu. Preto zdôraznil, aby sme to brali tak, že nie sme primárne proti niečomu. Nie sme primárne proti Európskej únii, ale ZA Slovenskú republiku. Nie sme hlavne proti euru, ale ZA Slovenskú korunu. Takéto boli jeho slová a ja s nimi môžem kľudne vyjadriť svoje sympatie. A môžem dodať, že vo februári sme demonštrovali hlavne ZA Srbov a ich územie a teraz v marci sme sa vyslovili primárne ZA prvú Slovenskú republiku (resp. jej početné pozitíva a to, že bola vo vtedajších vojnových časoch vyslovene oázou pokoja) a ZA jej prezidenta Tisa. Robo Švec kládol veniec k soche prezidenta Tisa a nie k soche paranoje voči Židom, alebo nepriateľstva voči USA. Teda skúste zvážiť a zapojiť do svojho rozhľadu aj to, čo som Vám povedal teraz.
RE: Radičovej background
autor: Rogue Keeper
e-mail: br796164@bladezone.zzn.com
webstránka: http://www.socialistinternational.org
pridané: 23-03-2009 9:03


No prosim, takze v druhom kole su zase na vyber dvaja oportunisticki karieristi ktori sa vedeli rovnako dobre prisposobit totalite ako sucasnej bananovokapitalistickej radobydemokracii. Obaja kandidati su poznaceni meciarovskym duchom ktory, ako sa zda, este stale taha v pozadi slovenskej politiky za nitky. Gasparovic ma na rukach meciarovsky humus 90-tych rokov, kym dnes by 11 z 10 Meciarov z personalne jesitnych dovodov tlacilo Radicovu. Uz ZASE mam ist vyberat mensie zlo?
RE: Radičovej background
autor: Tomas Teicher
e-mail: tomas@slovenskooo.sk
pridané: 28-03-2009 14:52


niektore fakty sa mi na reciach anonyma nezdaju. Stano Radic si z komunizmu robil srandu uz pocas minuleho rezimu. A to riadne, otvorene. Odporucam knihu Apropo, 1.patrocnica alebo si pozriet v kniznici stare cisla Rohaca, kde mu vychadzali clanky kde zosmiesnoval komunizmus. Len malokto si robil z rezimu srandu tak otvorene ako Radic. Jeden aforizmus k dobru:
"u nas je sloboda cestovania. Mozme cestovat na vsetky tri svetove strany"

Beznádejný kandidát.
autor: Dušan Mihálik
e-mail: dusan.mihalik@chello.sk
pridané: 21-03-2009 15:37


Je síce zaujímavé byť "principiálny" - ale byť do počtu - to by ma asi nebavilo.

Nič proti Mikloškovi - ale jeho kandidatúra je len prázdne gesto - podobne ako pred 5 rokmi. A to ešte nehovorím, že to pomohlo Gašparovičovi.

Našťastie - dnes nám už toto nehrozí.

RE: Beznádejný kandidát.
autor: Lukas Krivosik
pridané: 21-03-2009 16:13


Dusan, mohol by si nam vysvetlit, ako Mikloskova kandidatura pomohla Gasparovicovi?

Lebo v prvom kole je prezident zvoleny len ked ziska nadpolovicnu vacsinu vsetkych OPRAVNENYCH volicov. A tu nema sancu ziskat ziadny kandidat.

Cize na mensie zlo je dost casu v druhom kole. Navyse keby Miklosko nekandidoval, mnohi jeho volici by volili Gasparovica, lebo tam Radicovu nechcu. Tam uz by Garpar sancu na ziskanie vacsiny v prvom kole mal.

RE: Beznádejný kandidát.
autor: Miso
webstránka: http://drotovan.blog.sme.sk
pridané: 22-03-2009 1:54


Uvidis, ako sa teraz pekne krasne presunie v druhom kole vacsina Mikloskovych volicov k Ivanovi Gasparovicovi.
Pred 5 rokmi
autor: Dušan Mihálik
e-mail: dusan.mihalik@chello.sk
pridané: 22-03-2009 7:39


pomohol (nechtiac) Mikloško Gašparovičovi.

Je síce pekné byť principiálny, ale ako vidíme na príklade rozpadu KDH - treba i trochu zdravého rozumu - len principiálnosť nestačí.

FM
autor: anonym
pridané: 22-03-2009 11:42


Prepacte za tu odvahu, ale naozaj si niekto na tomto fore myslel, ze Frantisek Miklosko postupi do druheho kola ? Pretoze aj volici Dagmar Boolovej si to mysleli o nej. Uvedomti si, ze ste uplne zbytocne merali cestu v sobotu tam kam ste isli volit. Vasa cesta, vynalozeny benzin, peniaze na MHD boli vyhodene uplne zbytocne kvoli nicomu. A to si hovorite "intelektuali". Bolo uplne jasne, ze ak sa uskutocni druhe kolo, ziadny Miklosko ani Martinakova sa tam nedostanu.
Prestante uz konecne vymyslat konspiracne teorie, zoberte sa, zakrizikujte tu jednu moznost a budete mat pokoj. Predsa byt veriacim neznamena nemat jednoduchy sedliacky rozum. Bud sa pokusite o zmenu, alebo len predlzite tento stav ktory tu je. Vase deti nebude zaujimat, ci ste boli principialni, alebo nie.
Ja sam som kvoli volbam meral cestu dlhu 300 km a som pevne rozhodnuty tak isto konat aj v druhom kole.

Obycajny student

RE: FM
autor: Miso
webstránka: http://drotovan.blog.sme.sk
pridané: 22-03-2009 11:54


No ja osobne som vedel, ze Fero chce iba zviditelnit KDS, ale ak Palko tvrdi, ze KDS sa volbami prezidenta dobre uviedla, tak by sa uz konecne mal dostat do reality. Odhadujem, ze minimalne 50% volicov Mikloska ani netusilo, ze nie je v KDH, tiez odhadujem, ze velke mnozstvo jeho volicov bude v parlamentnych volbach volit KDH a nie KDS, teda realne moznosti KDS nie su na urovni 5,5% ale cca 0,5%-1%.

Na rozdiel od teba vsak chapem volbu ludi, ktori volili Mikloska, volby nie su iba o vyhre ale aj o podpore kandidata, minule volby som volil Martina Butoru a vedel som, ze nema sancu vyhrat, bol mi vsak programovo najblizsi. Svoju volbu by som nemenil.Volby su o vybere najbližšieho kandidata alebo strany a nie iba o vyhre.

Verim vsak, ze sa najde dost volicov Mikloska, ktori budu volit v druhom kole Ivetu Radicovu, a ak nie, tak radsej nech ostanu doma.

Celé KDS i KDH
autor: Dušan Mihálik
e-mail: dusan.mihalik@chello.sk
pridané: 22-03-2009 12:32


mi je ukradnuté, len je komické ak sa malá strana hmýri superambicióznimi a superprincipiálnymi kandidátmi.

Keby našli trochu tej pokory čo o nej stále hlásajú - tak by sa dohodli aspoň medzi sebou.

Takto sú len na smiech (alebo plač).

RE: FM
autor: Lukas
pridané: 22-03-2009 13:26


Myslim, ze situacia pre I. Radicovu nie je az taka jasna... Po utokoch, ktore od tzv. "liberalov" chodili a chodia na krestanov (len preto, lebo postavili svojho kandidata), po veciach, co "liberali" vyniesli na Cirkev po liste 7 knazov vedeniu KDH (napr. "liberal" Samuel Abraham: F. Miklosko sa obklopuje ludmi s "reakcnymi nazormi" - co je prosim pekne slovnik, ktory 40 rokov pouzivali proti cirkvi komunisti) a po hlasoch dalsich cirkevnych predstavitelov, proticirkevne clanky v Zurnali a dalsich mediach, odoberanie prava krest. predstavitelom vyslovovat sa k verejnym veciam... podpasovy clanok M. Hvoreckeho o FM, za ktory sa "ospravedlnil"-neospravedlnil stylom, ze ini povedali vyhrady k FM lepsie ako on - po vysloveni sa krestanov k verejnym veciam sa liberalny svet vyfarbil jednoducho velmi silne proticirkevne, a kazdy krestan, ktory p. Radicovu podpori, tento svet proste posilni. Ako fanusik FM Gasparovica vsak samozrejme volit nebudem.
RE: FM
autor: sarkozy
pridané: 22-03-2009 15:00


Vzájomné útoky boli dosť slabé. V druhom kole volím Radičovú. Som rád, že sa Fero zúčastnil aspoň v diskusiách povedal ako jediný do očí Gašparovičovi pravdu, čo mimochodom teraz tiež môže pomôcť Radičovej, keďže tá to kôli marketingu robiť nebude.
RE: FM
autor: Miso
webstránka: http://www.drotovan.blog.sme.sk
pridané: 23-03-2009 12:35


Správne rozhodnutie! Nebudeš si umývať ruky ako Pilát.
RE: FM
autor: sarkozy
pridané: 23-03-2009 13:41


Až za také zásadné rozhodnutie vhodenie lístka do urny nepovažujem, nech by už bol zaškrtnutý hocikto. :)Ći sa bude Fico po voľbách radovať, alebo nervačiť mi je úplne jedno.

Volil som Mikloška, lebo prezident má mať odvahu byť sám sebou - aby sa ako dôležitá poistka v kritických chvíľach zachoval správne a bez strachu. Volil by som preto napr. aj Čarnogurského aj keď s jeho názormi absolútne nesúhlasím.

S Radičovou nesúhlasím tiež, ale oproti Gašparovičovi je predsa len menej oportunistická. Jej oportunizmus spočíva skôr vo vedení ako v morálke - je zrejme do veľkej miery daný sociologickým vzdelaním. Dalo by sa povedať, že má sama nad sebou akýsi postmoderný nadhľad, ktorý ju robí bezmocnou. Viem si predstaviť, že by som s ňou diskutoval pri káve a bola by aspoň schopná pochopiť , čo hovorím aj keď by vôbec nesúhlasila.

S Gašparovičom by som na pivo ani na kávu nešiel - je to beznádejný prípad muža bez vlastností, ktorý je pripravený prispôsobiť sa čomukoľvek - Radičová sa síce vyjadrila, že morálku a pravdu určuje väčšina, ale Gašparovič podľa toho žije a ani nie je schopný si to uvedomiť.

RE: FM
autor: slovenský dobrovoľník
pridané: 23-03-2009 14:31


A co pravda o Radicovej? A co pravda o Mikloskovi? Ta nezaujima ideologov? Ako vidim, nie. Mna ano, preto o nej pisem vsade.
RE: FM
autor: sarkozy
pridané: 23-03-2009 15:41


Tak napíš aj sem.
RE: FM
autor: anonym
pridané: 22-03-2009 15:41


"vedel som, ze nema sancu vyhrat, bol mi vsak programovo najblizsi"
->
mohol si ist volit zmysluplneho kandidata a Butorovi poslat podporny email (aj s vysvetlenim)

Miklosko
autor: slovenský dobrovoľník
pridané: 22-03-2009 16:54


Nuz,ukazalo sa, kolko bigotakov je na Slovensku. 100000.

Pridať nový príspevok

 

Upozornenie

Príspevky v diskusii k článku sú osobnými názormi jednotlivých čitateľov. Redakcia Pravého Spektra za ich obsah nenesie žiadnu zodpovednosť.

Diskusné príspevky, ktoré sú v rozpore so zákonom budú odstránené.

O problematických príspevkoch nám môžete dať vedieť e-mailom na adresu redakcie.

Copyright © 2001-2024 Pravé Spektrum, občianske združenie
Stránka používa redakčný a publikačný systém Metafox od Platon Group