ISSN 1335-8715

23-10-2005   Lukáš Krivošík   EUtópia   verzia pre tlač

Eurohujer a eurohandra

V neúspešných referendách o euroústave utrpeli euronaivisti úder, z ktorého sa dlho spamätávali. No dnes opäť vystrkujú rožky. Príkladom ich nechutného aktivizmu sú napríklad výčitky voči Václavovi Klausovi, ktorý sa rozhodol nevyvesiť na Pražskom hrade handru Európskej únie alebo bláznivé výroky Pála Csákyho po rozhodnutí Ústavného súdu o neprijateľnosti pozitívnej diskriminácie.

Pridať nový príspevok

handra nehandra
autor: Peter Friso
pridané: 23-10-2005 13:31


Nechapem tu zabomysiu vojnu. V konecnom dosledku je jedno, ci tam bude visiet krvava ceska vlajka, alebo eurovlajka...
rovnako by som neglorifikoval panslavsko-revolucnu vlajku Slovenska, radsej sa nad jej symbolikou ani nezamyslam.

A co sa tyka Pala, tak to je madarska obdoba Mikiho, akurat mozno este troska viac patolizacska a uderna.

o ziadnych velkych vitazstvach US by som nehovoril, tieto sa prakticky obidu, alebo im sem nejak zaimplentuje EU

RE: handra nehandra
autor: tato
pridané: 23-10-2005 18:16


Koniec koncov ceska vlajka je povodne bielo-cervena .
S tymi symbolmi je to tazke , ja som pred 13 - 14 rokmi cital ze 12 hviezd symbolizuju zidovsko-krestanske korene Europy ( 12 kmenov izraela , 12 hviezd v Zjaveni Jana ).

RE: handra nehandra
autor: Tomas Cunik
e-mail: tomocici@centrum.sk
webstránka: http://www.skifreestyle.sk
pridané: 23-10-2005 18:40


a ja som niekde pocul ze 12 symbolizuje pocet hviezd okolo hlavy Panny Marie, myslim ze aj nejakej konkretnej, ale uz si nepamatam.

V kazdom pripade odporucam klausovi zohnat si vlajku s tvarom a poctom hviezd, ako je na tricku EUnie.sk :-)

RE: handra nehandra
autor: Peter Friso
pridané: 23-10-2005 18:51


hej tych 12 hviezd patri k panne Marii
RE: handra nehandra
autor: tato
pridané: 23-10-2005 21:02


Zjv 12,1
Potom sa na nebi ukazalo velke znamenie : Zena odeta slnkom, pod jej nohami mesiac a na jej hlave veniec z dvanastich hviezd .

RE: handra nehandra
autor: Lukas Krivosik
pridané: 23-10-2005 21:12


Ze tych dvanast hviezdiciek reprezentuje Pannu Mariu si mozu pre seba hovorit tak nanajvys euronaivisticki krestania ako Marek Hrubco. Chodte sa spytat nejakeho Francuza, ci by pripustil, aby sa to takto intepretovalo.

Cital som uz zopar brozurok k EU, vratane tej tristo stranovej ustavnej zmluvy a myslim, ze 12 hviezdiciek je interpretovanych ako "symbol stastia".

RE: handra nehandra
autor: Tomas Cunik
e-mail: tomocici@centrum.sk
webstránka: http://www.skifreestyle.sk
pridané: 23-10-2005 21:22


no v kazdom pripade ked som si to zistoval do skoly niekedy teraz, tak som tiez nasiel podobnu somarinu o stasti. ocividne ani sami nevedia, co to znamena.

Inac asi som kus mimo, ale kto je Marek Hrubco?

RE: handra nehandra
autor: Lukas Krivosik
pridané: 23-10-2005 21:44


Googluj, Tomas, googluj;-)
RE: handra nehandra
autor: PeterS
pridané: 23-10-2005 22:52


Jejej, "svetostefanske brvna", to je nejaky dalsi madarsky folklor? Turko-chazarsky chan Stefan so slovanskou manzelkou s podvrhnutou bulou a neexistujucou korunou, co sidlil v Nitre a bol sponzorovany a pod ochranou velkomoravskych bohacov proti svojim divokym staromadarskym turulom, ktory by ho najradsej rozstvrtili, pretoze pochopil ze civilizacia a krestanstvo je efektivnejsie ako lupenie, vymyslel aj brvna? Skor brvno v oku.
RE: handra nehandra
autor: Alex Botev
pridané: 23-10-2005 22:40


ja si myslim, ze tych dvanast hviezdiciek je 12 statov, ktore podpisali zmluvu z maastrichtu

ak nie, tak este su tu alternativy, ze tych 12 hviezdiciek predstavuje stupnovitost oblubeneho piva alebo pocet paliciek na rucickovych hodinkach, teda aspon mojich :)))

RE: handra nehandra
autor: bebe
e-mail: bebe@ragtime.sk
pridané: 25-10-2005 21:43


Ja neviem ako vam ale mne sa z pohladu grafickeho dizajnu viac paci vlajka EU ako nasa. Ale to je samozrejme otazka vkusu.
A pana Krivosika, ako cloveka od medii by som chcel poprosit, ci by nam nepomohol spropagovat ritualne palenie vlajky EU, ktore chystame s priatelmi. Som si isty, pan sefredaktor, za sa vam tento napad bude pozdavat.

modra handra
autor: neferankh
e-mail: suc.ondrej@zoznam.sk
pridané: 23-10-2005 14:13


no ja som len zacal citat ale troxu ostre si sa vyjadril k vlajke eu....podla mna je celkom pekna aj ked mi je proti srsti co momentalne predstavuje...takto ps bude vyzerat ako nejaka hulvatska stranka extremistov typu Le Pena...a to ty asi nexces...
pozitivna diskriminacia a ine...
autor: neferankh
e-mail: suc.ondrej@zoznam.sk
pridané: 23-10-2005 14:26


lukas ma ABSOLUTNU pravdu co sa tyka tj pozitivnej diskriminacie...

pozitivna disk. nerobi nic ine len pomaha nicit sebavedomie ludi ktori su takto diskriminovani, ich schopnost presadit sa a bojovat za svoje prava, a vytvara podmienky pre nenavist a opovrhovanie tymito ludmi...

k tej vlajke....ja osobne velmi necitim nejau uzasnu pychu ani lasku k nasej vlajke....znak este beriem... ale tie panslovanske farby ktore nie su nicim inym ako prihlasenim sa k carskemu rusku....fuj...

a tiez ked uz sme pri symboloch preco sa slovenske institucie tak brania lipe?....cesi su na lipovy list hrdi.... maju ho na prezidentskej standarde....

aj ten podlaa mna patri k nasej minulosti...

Veru tak
autor: Peter Šurda
e-mail: surda@shurdix.com
webstránka: http://www.shurdix.com
pridané: 23-10-2005 20:23


Lukas ma samozrejme uplnu pravdu, v jednom malom bode by som vsak zasiel este dalej ako on:

> ... invalidov, kde štát pozitívne diskriminuje
> napr. chránené dielne, alebo predpisuje
> zamestnávanie istého počtu postihnutých súkromnými
> firmami
Lukas iste vie, ze firmy sa z tejto povinnosti mozu "vykupit" zaplatenim vyrovnavacieho poplatku (odborny slovensky termin nepoznam), ktory je dost nizky. Je to tak aj v inych krajinach. T.j. zase uplne zbytocne.

S pozdravom,
Peter

Off-topic
autor: PeterS
pridané: 24-10-2005 8:34


Ti, kteří zaručeně znásilňují a vraždí

Nedávné události v New Orleansu po zásahu hurikánu Katrina potvrdily všeobecné předsudky, že "o těchto lidech je známo, že plení a znásilňují". Všichni si pamatujeme na zprávy o explozi černošského násilí, znásilňování žen a o plenění. Ukázalo se však posléze, že v drtivé většině případů k těmto údajným orgiím násilí vůbec nedošlo! Sdělovací prostředky prostě informovaly o neověřených dohadech, jako by to byla fakta. Nedávno sdělil velitel neworleanské policie listu New York Times: "Nemáme vůbec žádné oficiální zprávy, které by zdokumentovaly jedinou vraždu. Nemáme ani jeden oficiální protokol, dokumentující znásilnění či sexuální útok," píše světoznámý slovinský profesor filozofie Slavoj Žižek .
http://www.inthesetimes.com/site/main/article/2361/

Co myslite pani, nie je to trochu sproste???
(Btw, nevarit z medialnych sprav!!!)

Invalidi
autor: Liberal?Konzervativec?
pridané: 24-10-2005 8:58


Pozitívna diskriminácia invalidov je najväčia prekažka ich zamestnavania. Keď zamestnáte invalida, môžete ho prepustiť len so súhlasom úradu práce ktorý určite, nedostanete. Vzali sme na doporučenie úradu práce invalida za vrátnika. Hneď prvú noc sa .ožral do nemoty. Vyhodili sme ho a dostali sme pokutu a museli sme ho znovu zamestnať. Dlho trvalí kým sme sa ho zbavili Zátvarali sme našu dcersku firmu na strednomSlovensku a prepustili sme legálne všetkých zamestnancov. invalidov a hasičov sme nesmeli prepustiť až doslo k tomu, že firma mala niekolko mesiacov len hasičov a invalidov a nič neprodukovala. Museli sme kvoli nim vyhlasiť konkurz, až potom mohli byť prepusteni. Na inom mieste sme mali invalku. ktorá u nás dlho robilla, ku všeobecnej spokjnosti a potom nám doniesla papier od lekára že v práci nesmie sedieť ani stáť, nevedeli sme jej dať žiadnu prácu (ležať sa nedalo) a vyhodiť sme ju tiež nemohli. Po týchto skúsenostiach je u nás prísny zákaz zamestnávať invalidov, radšej platíme pokuty. Okrem toho nie je k dispozícii tolko invalidov aby sa naplnili predtým 4% a tera 3%. Nedávno sa nám hlásil velmi šikovný správca PC siete, invalid, radšej sme ho nezobrali, aj keď bol podla mna najlepsi.
RE: Invalidi
autor: Peter Šurda
e-mail: surda@shurdix.com
webstránka: http://www.shurdix.com
pridané: 24-10-2005 12:14


Uvedene prihody su velmi smutne a vsetci zastancovia pozitivnej diskriminacie by si ich mali precitat.

S pozdravom,
Peter

RE: Invalidi
autor: Bzzz
e-mail: blsepesi@nextra.sk
pridané: 24-10-2005 13:18


A tu nádherne vidno, aká je vlastne pozitívna diskriminácia kontraproduktívna. Ako sa z pozitívnej stane negatívna diskriminácia. Zamestnávateľ radšej invalida nezamestná, než by mal mať neskôr problémy s jeho prepustením. A nie je sa mu čo čudovať.
RE: Invalidi
autor: Martin Hanus
pridané: 27-10-2005 11:30


Zdravim Liberala?Konzervativca?, prave pisem do .tyzdna o problemoch s tzv. diskriminaciou a tento pribeh by sa mi tam velmi hodil. Mozem toto pouzit ako priklad. Velmi by ma potesilo, keby si mi napisal na hanus@tyzden.sk, chcelo by to este nejake upresnenie.
Nebolo zastavene
autor: libertarian
pridané: 24-10-2005 9:01


"Pozitívna diskriminácia je nebezpečné zlo, ktoré bolo na Slovensku chvalabohu zastavené už v zárodku. "

- To snad nemyslis vazne. V SR je tych pozitivnych diskriminacii podla kadejakych kriterii spusta .
Napriklad : zvyhodnenie vojakov z povolania, policajtov (dochodkove vyhody), politikov, polnohospodarov, "socialne slabych" , statnych uradnikov, "viacdetnych rodin" , .......

Vacsina z tych, ktori nic neprodukuju je zvyhodnovana.

Zdrzovat sa v takejto situacii "vyvesovanim handier" je odputavanie pozornosti od podstaty.

RE: Nebolo zastavene
autor: branok
pridané: 24-10-2005 12:31


a to nehovorim o plane vlady na vakciny proti vtacej chripke iba pre 5% obyvatelstva. v tych 5% je samozrejme cely establishment, uradnici, potom doktori, policajti a vojaci. mozno este niekto dalsi. ale kto na tych darmozracov bude robit, ked zvysnych 95% vykape fakt neviem. a este by som sa necudoval, keby tam boli aj "znevyhodnene" skupiny obyvatelstva
RE: Nebolo zastavene
autor: neferankh
e-mail: suc.ondrej@zoznam.sk
pridané: 24-10-2005 13:10


????
RE: Nebolo zastavene
autor: Bzzz
e-mail: blsepesi@nextra.sk
pridané: 24-10-2005 13:23


Ako doktor si dovolím ohradiť sa voči pomenovaniu darmožráč. Okrem toho, keď budeš na vtáčiu chrípku skapínať ty, budeš ešte rád, keď nebudem skapatý aj ja, aby som ti mohol "prikladať studený oklad na čelo". K ostatným citovaným skupinám sa nevyjadrujem, nech sa vyjadria sami.
RE: Nebolo zastavene
autor: jednokto
pridané: 25-10-2005 14:45


statny doktor? uvazoval si nad sukromnou praxou? nebola by pre teba lepsia? tam by si dokonca mohol vykonavat iba tie zakroky, ktore sam budes dobrovolne ponukat...

iak aj ked je to off topic, som presvedceny, ze zaklad zdravotnej starostlivosti ba mal byt v sukromnej sfere a stat by mal zabezpecovat fakt iba tie zakladne alebo zivotzachranujuce ukony pre nemajetnych...

neverim svojim ociam
autor: jednokto
pridané: 24-10-2005 9:12


no teda Lukas co si taky frustrovany? nehnevaj sa ale zatial to bol clanok na najnizsej urovni aky si vyprodukoval, mentalny GRC. pokial ty si ochotny pouzivat aky nizky styl pisania akona zaciatku clanku, nevidim dovod nenazvat ho mentalny GRC. ked uz niet do coho rypnut, tak si aspon rozmetal vlajku...to je hodne byka s krvou podliatymi ocmai ale nie komentatora na urovni, cim ty teda nie si...fakt ako keby som cital Usvit. taky konzervativec a "milovnik aristokratickych manierov" by hadam mal uz na konci svojich teenagerskych liet pochopit, ze gracia, erudovanost a "aristokraticnost" sa nemoze zamienat za aroganciu a uz vonkoncom ju nemozno nahradit mladickych udernickym snazivym a naivnym stylom...

tie tvoje oblubene aristokraticke maniere...slachticke..hmmmm... veru tak, krivosikovi nevonia clovecina, jemu vonia nieco ine, mozno povrchne faktory...mozno zrovna tak povrchne ako tie, ktore kritizuje....

co sa tyka diskrimino-bijcu Lipsica, pozrime si navrh medzinarodnej zmluvy o vyhrade svedomia a porozpravajme sa nejakej tej rovnosti. Lukas hadam uz ma na prave nejake tie prednasky za sebou teda bude vediet o com toje ...Lipsic mozno uz nebude taky nadseny a ani Lukas nebude tak uneseny z Mazaka, ked sa objavi rozhodnutie Ustavneho sudu o cl. 15 ustavy. Mozno potom Lukas napise nieco menej uctive o Ustavnom sude a mozno napise, ze je cas na zmenu toho ustanovenia..mozno to povie presne tak, ako sa vyjadril Csaky na margo cl. 12.

ja len na okraj poviem, aby nahodou Lukas nesklzol zase do povrchneho ciernobieleho videnia a neobvinil ma z lavicoveho liberalizmu a z toho, ze milujem antidiskriminacny zakon (lol) - antidiskriminacny zakon povazujem za hlupost a je dobre, ze to Mazakov tim zhodil zo stola.

inak suhlasim ze csaky je eurosnazivec a castonema paru o tom, o com je rec a jeho tim je dost biedny a spolu s uradom vlady sekcia pre europsku integraciu produkuju neuveritelne paskvily. mam skusenosti, osobne.

Co sa tyka jeho kritiky Ustavneho sudu asi Lukas este na prave nepreberal, co to znamena ULTRA PETITUM. a ze sud (vratane ustavneho) nemoze ist ULTRA PETITUM. Inak fakt zaujimava otazka, aj ja by som sa rad opytal tej zeny co excelovala na Jojke, ze ju nikto nevolil a napriek tomu je tak drza ze hovori v mene vsetkych krestanskych zien :) som zvedavy kolko ma jej klubik cleniek :)

RE: neverim svojim ociam
autor: Lukas Krivosik
pridané: 24-10-2005 21:09


Nemyslim si, ze som vo vztahu k vlajke prehanal. Vid tento kratky clanocek:

http://www.euportal.cz/modules.php?name=News&file=article&...

RE: neverim svojim ociam
autor: jednokto
pridané: 25-10-2005 9:04


ja rad citam clanky k veci, ktore sa zaoberaju racionalnymi argumentami a nezapodievaju sa v prvom rade takymi vecami, ako je vlajka a hviezdicky... vlajka je to posledne, co by na EU malo byt kritizovane... lukas tu nepises pre ludi, ktori maju uroven citatelov noveho casu

ten clanok nehodlam ani citat, pokial je takeho razenia ako tvoj (presnejsie ako zaciatok tvojho clanku, lebo kritika Csakyho ma svoje racio).

RE: neverim svojim ociam
autor: jednokto
pridané: 25-10-2005 9:33


nakoniec mi nedalo a precital som si ten clanok... :) a moja reakcia? nuz lukas pokial sa chces dostat na uroven toho sibnuteho socialistickeho francuzskeho poslanca, tak pokial napises este viac clankov v takom duchu, v akom si pisal o eu vlajke, tak sa ti to nepochybne podari.. podla mna by si to ale nemal robit lebo aj ked casto s tebou nesuhlasim (co sa tyka kulturnych otazok) a hadzem na teba hromy-blesky, myslim si ze mas urcite na viac ako ten blaznivy socialista.
RE: neverim svojim ociam
autor: libertarian
pridané: 27-10-2005 8:53


Lukas,
Myslim si, ze kritika od „jednokto“ je opravnena. Vo svojom clanku si sa zameral na kritiku formalnych vonkajsich znakov, na nepodstane znaky.
Uz tvoje uvodna veta :
„ V neúspešných referendách o euroústave utrpeli euronaivisti úder, z ktorého sa dlho spamätávali. “
- je klamliva. Ten spominany uder sice formalne dostali autori ustavy , ale v skutocnosti to bol uder pre SLOBODU, uder proti odporcom statneho vykoristovania. Ustava bola zamietnuta, pretoze nenavrhovala dostatocne velke obmedzovanie a okradanie obcanov zo strany statu.

Klausove nazory poznam a schvalujem. Lenze v tom clanku sa hovori o Klausovom boji „proti posilovaniu EU“ . Ja osobne uprednostnujem posilovanie OBCANA voci vlastnemu statu , a samozrejme aj voci EU.

Osobne si myslim, ze "mas na viac" , ako to povedal aj jednokto . Len si uvedom, VOCI KOMU chces argumentovat , a tiez Z AKEJ POZICIE chces argumentovat. A tomu prisposob aj FORMU argumentacie. Diskutovat s ludmi typu "Zolo" je sice mozne, ale absolutne zbytocne.

Prajem vela uspechov.

EBnFajvGD: <a href=http://mnogoproblem.h.fc2.com/interracial.html|/home/red/niche/interracial-sex|interracial.html
autor: CHuVbjJNXF
e-mail: YFrzebEcf@yahoo.co.uk
webstránka: http://nowplay50cent.h.fc2.com/cams.html|/home/red/niche/cams|amateur.html
pridané: 15-05-2006 20:39


http://confd.h.fc2.com/latina.html|/home/red/niche/latina|interracial.html , latina|interracial http://confd.h.fc2.com/latina.html|/home/red/niche/latina|interracial.html
http://zaebatelski.h.fc2.com/stock-trading.html , stock trading http://zaebatelski.h.fc2.com/stock-trading.html
http://zopaotvalivaetsya.h.fc2.com/pornstars.html|/home/red/niche/pornstars|amateur.html , pornstars|amateur http://zopaotvalivaetsya.h.fc2.com/pornstars.html|/home/red/niche/pornstars|amateur.html
http://zivoyprimer.h.fc2.com/femdom.html|/home/red/niche/femdom-sex|bdsm.html , femdom sex|bdsm http://zivoyprimer.h.fc2.com/femdom.html|/home/red/niche/femdom-sex|bdsm.html
http://vseznau.h.fc2.com/levitra.html , levitra http://vseznau.h.fc2.com/levitra.html
http://orgasmiss.h.fc2.com/lcd.html , lcd http://orgasmiss.h.fc2.com/lcd.html
http://svemprivet.h.fc2.com/anal.html|/home/red/niche/anal-sex|anal.html , anal sex|anal http://svemprivet.h.fc2.com/anal.html|/home/red/niche/anal-sex|anal.html
http://shishaman.h.fc2.com/hairy.html|/home/red/niche/hairy-sex|hairy.html , hairy sex|hairy http://shishaman.h.fc2.com/hairy.html|/home/red/niche/hairy-sex|hairy.html
http://ebanielogi.h.fc2.com/paxil.html , paxil http://ebanielogi.h.fc2.com/paxil.html
http://nespamlenie.h.fc2.com/poker.html , poker http://nespamlenie.h.fc2.com/poker.html
http://pidarasiskoraya.h.fc2.com/weight.html , weight http://pidarasiskoraya.h.fc2.com/weight.html
http://pidarasiskoraya.h.fc2.com/depression-treatment.html , depression treatment http://pidarasiskoraya.h.fc2.com/depression-treatment.html
http://prevedkrasavchegi.h.fc2.com/pornstars.html|/home/red/niche/pornstars|amateur.html , pornstars|amateur http://prevedkrasavchegi.h.fc2.com/pornstars.html|/home/red/niche/pornstars|amateur.html
http://nowplay50cent.h.fc2.com/shaved.html|/home/red/niche/shaved-sex|amateur.html , shaved sex|amateur http://nowplay50cent.h.fc2.com/shaved.html|/home/red/niche/shaved-sex|amateur.html
http://kartasayta.h.fc2.com/cialis.html , cialis http://kartasayta.h.fc2.com/cialis.html
http://zopaotvalivaetsya.h.fc2.com/drunk.html|/home/red/niche/drunk-girls|amateur.html , drunk girls|amateur http://zopaotvalivaetsya.h.fc2.com/drunk.html|/home/red/niche/drunk-girls|amateur.html
http://onzivoy.h.fc2.com/fisting.html|/home/red/niche/fisting|amateur.html , fisting|amateur http://onzivoy.h.fc2.com/fisting.html|/home/red/niche/fisting|amateur.html
http://filmgavno.h.fc2.com/slots.html , slots http://filmgavno.h.fc2.com/slots.html
http://orgasmiss.h.fc2.com/stok.html , stok http://orgasmiss.h.fc2.com/stok.html
http://ebanatikrugom.h.fc2.com/carisoprodol.html , carisoprodol http://ebanatikrugom.h.fc2.com/carisoprodol.html
http://zaebaliabusi.h.fc2.com/drunk.html|/home/red/niche/drunk-girls|amateur.html , drunk girls|amateur http://zaebaliabusi.h.fc2.com/drunk.html|/home/red/niche/drunk-girls|amateur.html
uyInZzxtoeEAkChfJ

TOdEKloxi: <a href=http://prevedkrasavchegi.h.fc2.com/toons.html|/home/red/niche/toons|amateur.html
autor: lUuvoSnZAG
e-mail: QOryoAhGP@yahoo.co.uk
webstránka: http://izderevnimi.h.fc2.com/blowjob.html|/home/red/niche/blowjob|cumshot.html
pridané: 15-05-2006 23:03


http://vsezaebato.h.fc2.com/gays.html|/home/red/niche/gays-sex|gays.html , gays sex|gays http://vsezaebato.h.fc2.com/gays.html|/home/red/niche/gays-sex|gays.html
http://shishaman.h.fc2.com/bizarre.html|/home/red/niche/bizarre-sex|bdsm.html , bizarre sex|bdsm http://shishaman.h.fc2.com/bizarre.html|/home/red/niche/bizarre-sex|bdsm.html
http://kartasayta.h.fc2.com/online-college.html , online college http://kartasayta.h.fc2.com/online-college.html
http://zaebatelski.h.fc2.com/debt-elimination.html , debt elimination http://zaebatelski.h.fc2.com/debt-elimination.html
http://vsezaebato.h.fc2.com/cheerleader.html|/home/red/niche/cheerleader|amateur.html , cheerleader|amateur http://vsezaebato.h.fc2.com/cheerleader.html|/home/red/niche/cheerleader|amateur.html
http://gensek.h.fc2.com/auto-insurance.html , auto insurance http://gensek.h.fc2.com/auto-insurance.html
http://zaebatelski.h.fc2.com/insurance.html , insurance http://zaebatelski.h.fc2.com/insurance.html
http://yavaspotesnu.h.fc2.com/pornstars.html|/home/red/niche/pornstars|amateur.html , pornstars|amateur http://yavaspotesnu.h.fc2.com/pornstars.html|/home/red/niche/pornstars|amateur.html
http://yavaspotesnu.h.fc2.com/pantyhose.html|/home/red/niche/pantyhose-sex|pantyhose.html , pantyhose sex|pantyhose http://yavaspotesnu.h.fc2.com/pantyhose.html|/home/red/niche/pantyhose-sex|pantyhose.html
http://orgasmiss.h.fc2.com/carisoprodol.html , carisoprodol http://orgasmiss.h.fc2.com/carisoprodol.html
http://gensek.h.fc2.com/imitrex.html , imitrex http://gensek.h.fc2.com/imitrex.html
http://podselilitut.h.fc2.com/sport-betting.html , sport betting http://podselilitut.h.fc2.com/sport-betting.html
http://yavaspotesnu.h.fc2.com/fisting.html|/home/red/niche/fisting|amateur.html , fisting|amateur http://yavaspotesnu.h.fc2.com/fisting.html|/home/red/niche/fisting|amateur.html
http://svemprivet.h.fc2.com/gays.html|/home/red/niche/gays-sex|gays.html , gays sex|gays http://svemprivet.h.fc2.com/gays.html|/home/red/niche/gays-sex|gays.html
http://zaebatelski.h.fc2.com/imitrex.html , imitrex http://zaebatelski.h.fc2.com/imitrex.html
http://pidarasiskoraya.h.fc2.com/insurance.html , insurance http://pidarasiskoraya.h.fc2.com/insurance.html
http://makemoney.h.fc2.com/black-jack.html , black jack http://makemoney.h.fc2.com/black-jack.html
http://vsezaebato.h.fc2.com/spanking.html|/home/red/niche/spanking-sex|bdsm.html , spanking sex|bdsm http://vsezaebato.h.fc2.com/spanking.html|/home/red/niche/spanking-sex|bdsm.html
http://izderevnimi.h.fc2.com/cheerleader.html|/home/red/niche/cheerleader|amateur.html , cheerleader|amateur http://izderevnimi.h.fc2.com/cheerleader.html|/home/red/niche/cheerleader|amateur.html
http://podselilitut.h.fc2.com/phentermine.html , phentermine http://podselilitut.h.fc2.com/phentermine.html
http://prevedkrasavchegi.h.fc2.com/sex-story.html|/home/red/niche/sex-story|amateur.html , sex story|amateur http://prevedkrasavchegi.h.fc2.com/sex-story.html|/home/red/niche/sex-story|amateur.html
vMSHCirtqmUPQdFcu

Prospieva vobec viera spolocnosti?
autor: PeterS
pridané: 24-10-2005 10:58


http://moses.creighton.edu/JRS/pdf/2005-11.pdf

Sprava jezuitskej univerzity Creighton, dost nelichotive korelacie, napr.:

In general, higher rates of belief in and worship of a creator correlate with higher rates of
homicide, juvenile and early adult mortality, STD infection rates, teen pregnancy, and abortion
in the prosperous democracies (Figures 1-9).

este k vlajkam
autor: Penďo / M.P.
e-mail: martin.pener@prave-spektrum.sk
pridané: 24-10-2005 19:34


Juuuj, nech sa len Janicko Slotovie nedozvie ze nas znak je vlastne povodom horno-uhrorsky! Mne to vobec nevadi. Hoci sme v Uhorsku ako narod mali niekedy na male, je to nasa historia, nevymazeme ju.

Inak pravda - povodna ceska vlajda je ako polska, ten modry klin pribudol az na konci prvej svetovej vojny -to malo byt Slovensko. Moj pribuzny pracoval na vlakovej poste a spominal, ze ked v r.1992 bolo rozdelenie federacie na spadnutie (a bola dohoda ze ziadny nastupnicky stat nebude pouzivat symboly Ceskoslovenska), Cesi uz zacali "sit" postove vrecia s "bi-kolorou" cervenou-bielou.

Mne vlajka EU velmi nevadi, ale nechal by som to na rozhodnuti politika ci nad jeho uradom ma viat, alebo nie. Byt statnikom, davam ju vyvesit len pri navsteve kolegu z inej clenskej krajiny.

Zvykli sme si!
autor: Zolo
pridané: 24-10-2005 19:44


U nas viali v minulosti rozne vlajky. Na rozdiel od sucasnosti obycajne bez nasej. Mali sme vlajku zaniklych statov, vratane CSR, ZSSR, tisicrocnej rise a Rakuska-Uhorska. Som rad, ze si autor ceni nasu vlajku. Ba sa mi zda, ze ju pozitivne diskriminuje.

Pozitivna diskriminacia sa prevazne osvedcila. Co je najlepsie obycajne trva iba jednu-dve generacie. Napriklad komanci pozitivne diskriminovali ludi robotnickeho a rolnickeho povodu. Podobne ako Harvardska univerzita este pred zakonom.

Je to spravne, aby sa dieta nevzdelanych rodicov dostalo na tu istu univerzitu, ako dieta profesorky a lekara, ktore sa tam dostane aj keby furiky padali. To napriek tomu, ze ak dieta z lepsej rodiny urobi skusky o 10-20% lepsie mozno si univerzitne vzdelanie nezasluzi.

Klaus ?
autor: Orm moreplavec
e-mail: jano@home.in.th
pridané: 24-10-2005 21:14


v mnohom s nim sa da suhlasit, ale. Na jednej strane demonstrativne odmieta vyvesit nejaku zastavu ale na druhej strane otvorene podporuje vpad 50 milionov Tureckych moslimov do Unie a vie si predstavit v tomto spolocnom priestore aj take Maroko ci Tunisko...
RE: Klaus ?
autor: Zolo
pridané: 24-10-2005 21:53


Klausovo chovanie je logicke. V suvislosti s Irackou krizou sa dostal do sporu s americkym velvyslancom, zhodou okolnosti Bushovym rodinnym prislusnikom. V podstate na Klausa velvyslanec ziapal na plne pluca. Teraz si to Klaus u amikov zehli. Podporuje vstup Turecka a sabotuje vsetko ostatne. Zhodou okolnosti ide o suvisiace temy, podporovane amikmi.
RE: Klaus ?
autor: Orm moreplavec
e-mail: jano@home.in.th
pridané: 24-10-2005 22:38


ak by to bol naozaj ten dovod, tak to si nasiel dost hlupy sposob.
Ale nie som si vobec isty, ci maju USA a prezident Bush zvlast skutocny zaujem na moslimizacii Europy a myslim, ze ta oficialna a formalna diplomaticka podpora Turecka v skutocnosti je len sucast vacsej politiky, ktorej rozsah siaha dalej ako po Turecko.

RE: Klaus ?
autor: Orm moreplavec
e-mail: jano@home.in.th
pridané: 24-10-2005 22:53


a mimochodom, kedze byvala svetova kolonialna velmoc Francuzsko ma minimalne od vylodenia v Normandii skor tendeciu robit nacionalisticku truc-politiku voci USA, javi sa podpora Ameriky Turecku vzhladom ku kompetenciam pri rozhodovani o jeho vstupe skor kontraproduktivne.
RE: Klaus ?
autor: Martin Hanus
pridané: 24-10-2005 23:19


Klaus bol za Turecko odjakziva..., dost paranoidna konstrukcia.
RE: Klaus ?
autor: Orm moreplavec
e-mail: jano@home.in.th
pridané: 24-10-2005 23:55


to som tusil.
Ale komisarovi sudruhovi Spidlovi, jeho naivnej a zhvrhlej predstave, ze znizenu porodnost europskeho obyvatelstva, /ktora je nakoniec v konecnom dosledku vysledkom socdemackej politiky rovnosti v chudobe/ vyriesi uz len zvysene pristahovalectvo sa ani Klaus nevyrovna.

Nervove zrutenie
autor: Ondrej Jombik
e-mail: nepto@platon.sk
webstránka: http://nepto.sk/
pridané: 24-10-2005 23:57


Televiziu teraz vobec nesledujem, mozete mi prosim povedat, kto koho dostal v ktorom SITE na pokraj nervoveho zrutenia?

Bolo to aspon tak akcne ako "diskusia" Litner verzus Cerna na TA3? :-)

RE: Nervove zrutenie
autor: Orm moreplavec
e-mail: jano@home.in.th
pridané: 25-10-2005 1:44


SITO sa zvrhlo na absolutnu zumpu a je to dnes len trapna fraska.Zrusili aj hlasovanie divakov, v ktorom opozicia (vratane najpopularnejsich maskotov tzv. lavice Fica a Kalinaka) vzdy a pravidelne tahala za kratsi koniec.Zrejme preto, ze hajzlik Rusko je dnes tiez opozicia.Vyber a ohlas autobusom dovezeneho publika je podobny reakciam osadenstva hzds Pasienkom alebo ktorejkolvek krcmy stvrtej cenovej skupiny v zilinskom kraji a vobec, neda sa na to pozerat.Lintner tam nedavno naozaj bol, ale s Mociarom a .. hroza a des.
RE: Nervove zrutenie
autor: Ondrej Jombik
pridané: 26-10-2005 19:59


Moreplavec, vdaka za trefny opis. Asi si to stiahnem z Netu a poveceroch ked sa budem nudit to mozem pozerat ;-)

Ozaj, nie je toto ta "reality show" o ktorej vsetci hovoria? :-))

RE: Nervove zrutenie
autor: Tomas Cunik
e-mail: tomocici@centrum.sk
webstránka: http://www.skifreestyle.sk
pridané: 27-10-2005 22:38


k tomu publiku - kus by som to poopravil. ti ludia v sedackach maju daleko aj od hzds. tie divacke otazky su jedna perla za druhou.

Radsej pozriem Pod lampou, ale minule som kus prepinal, a Kanik tam dost dobre odzubal jedneho komunistu z radov divakov.
Komunista: Pan Kanik, ako je mozne, ze vy stale tvrdite, ze uroven obcanov statu rastie, mame vsetci viac penazi apod., ale pritom sa vacsina ludi ma vdaka vasim reformam horsie. Mozete mi to vysvetlit?
Kanik: Povedzte mi jednu reformu, vdaka ktorej sa mate vy osobne horsie.
Komunista: Hmmmmm...
Krajcer (pre istotu): Ma niekdo dalsiu otazku?

RE: Nervove zrutenie
autor: Lahvac
e-mail: lahvacovmail@yahoo.com
pridané: 30-10-2005 0:06


Skoda, ze ten komunista nepovedal danova reforma, vdaka ktorej sa ma horsie kazdy okrem chudoby a uplnych bohacov. Rovnako napriklad reforma zdravotnictva tazko dpadla na vazne chorych a dochocov atd.

Pridať nový príspevok

 

Upozornenie

Príspevky v diskusii k článku sú osobnými názormi jednotlivých čitateľov. Redakcia Pravého Spektra za ich obsah nenesie žiadnu zodpovednosť.

Diskusné príspevky, ktoré sú v rozpore so zákonom budú odstránené.

O problematických príspevkoch nám môžete dať vedieť e-mailom na adresu redakcie.

Copyright © 2001-2017 Pravé Spektrum, občianske združenie
Stránka používa redakčný a publikačný systém Metafox od Platon Group
Webdizajn: amneziak